Warsztat kolegi lub mechanik blisko domu? To bardzo kuszące propozycje serwisowania samochodu. Jeśli jednak obsługa ma być profesjonalna, trzeba skorzystać z usług autoryzowanej stacji obsługi Seat. Oto pięć powodów, dla których warto je wybrać.
Mit: są drogie i nie oferują zamienników. Na temat autoryzowanych stacji obsługi krąży wiele tego typu informacji. Nie mają one nic wspólnego z rzeczywistością. Każdy z serwisów Seata ma bowiem w ofercie tańsze zamienniki podzespołów, a dzięki wielu promocjom na usługi naprawy dokonywane są w bardzo konkurencyjnych cenach. To jednak nie są jedyne zalety serwisowania samochodu w autoryzowanej stacji obsługi Seat.
W ASO Seat obowiązują ścisłe procedury obsługi klienta. Każdy, kto zgłasza się do autoryzowanego serwisu, może liczyć na przejrzysty cennik, szczegółowy opis planowanych i zrealizowanych napraw oraz terminowy odbiór samochodu. Auto zostanie zabezpieczone folią przed zabrudzeniami, a wszystkie jego elementy dokładnie sprawdzone.
Miało kosztować pięćset, a kosztuje tysiąc pięćset. W autoryzowanej stacji obsługi Seat niedopuszczalna jest sytuacja, w której klient, zostawiając auto, nie wie, jaki zapłaci rachunek. Tymczasem w wielu warsztatach można usłyszeć „zdemontujemy, naprawimy, i jakoś się dogadamy”. Na ogół przy płaceniu nie jest przyjemnie.
ASO Seat nigdy nie podejmie samodzielnie decyzji o wymianie jakiegoś podzespołu. Każdorazowo skontaktuje się z właścicielem, zasugeruje wymianę na nowy, podając jednocześnie cenę takiej usługi. To klient sam zdecyduje, czy będzie chciał dokonać dodatkowej naprawy natychmiast, czy przyjechać w innym dogodnym terminie.
Wypełniana regularnie przez autoryzowaną stację obsługi Seat książka serwisowa automatycznie podnosi wartość auta. Taki samochód łatwiej odsprzedać, bo nowy właściciel ma szansę poznać historię pojazdu. Wie, co zostało w aucie wymienione i nie musi liczyć się z żadnymi niespodziankami. Taki samochód zdecydowanie łatwiej sprzedać za wyższą kwotę.
Nie ma nic gorszego niż wielokrotne usuwanie tej samej usterki. Korzystając z autoryzowanej stacji obsługi Seat, nie ma takiego zagrożenia. Każda wymieniona część i każda wykonana usługa objęte są gwarancją. Tymczasem w wielu warsztatach często mamy problem z otrzymaniem faktury. Decydując się na „tańszą” naprawę bez dokumentu potwierdzającego wykonana usługę, klient nie ma żadnego dowodu jej wykonania w danym warsztacie. Trudno więc w takim miejscu dochodzić swoich praw.